Sizin İçin Buradayız
Ürün ve Hizmet Ücretleri

Sosyal Sermaye

Yapı Kredi, içinde faaliyet gösterdiği toplum ve müşterileriyle uzun soluklu, adil ve şeffaf bir ilişki kurmayı sürdürülebilirlik önceliği görmektedir. Paydaşları için sürekli değer yaratarak faaliyet coğrafyasının sosyo-ekonomik gelişimine eşlik etmektedir. Sorumlu bankacılık anlayışı doğrultusunda, toplumun tüm kesimlerine ulaşan ve sürdürülebilir kalkınmaya destek veren bankacılık faaliyetleri yürütmektedir. Etkin iletişim ve denetim araçlarıyla müşterilerinin memnuniyet seviyelerini sürekli olarak yükseltmektedir. Kurumsal sosyal sorumluluk anlayışı doğrultusunda, toplumun kültür-sanat ve eğitim alanlarındaki gelişimine öncülük etmekte, kurumsal itibarını devamlı olarak yükseltmektedir.

Öncelikli Konular:

Müşteri memnuniyeti: Üstün ve kalıcı müşteri memnuniyeti yaratmak Yapı Kredi’nin iş stratejisinin önemli parçasıdır. Operasyonların etkinliği ve kalitesi hakkında en değerli geribildirimleri oluşturan müşterilerin memnuniyet seviyesi periyodik olarak ölçülmektedir. Müşterilerin her türlü soru ve şikâyetleri Yapı Kredi Çağrı Merkezi tarafından yanıtlanmaktadır. Şikâyet yönetimi süreçlerindeki başarı ve müşteri odaklı yaklaşım sonucunda Yapı Kredi 2015 yılında ISO 10002 Kalite Belgesi ile ödüllendirilmiştir.

Müşteri Memnuniyeti Politikası’na buradan ulaşılabilir.

Finansal okuryazarlık: Finansal ürün ve hizmetlere erişim, toplumun refah seviyesini artırmada son derece önemli bir rol oynar. Finans sektörünün kaldıraç etkisi sayesinde toplumun dezavantajlı kesimleri ekonomik sisteme dahil olarak fikirlerini hayata geçirebilir. Bu sebeple, Yapı Kredi, finansal okuryazarlık seviyesini artırıcı projelere ve sivil toplum kuruluşlarına destek vermektedir. Yapı Kredi Bankacılık Akademisi (YKBA) aracılığıyla gerçekleştirilen sosyal sorumluluk çalışmaları ile kadınların sosyal hayata aktif katılımını sağlamak için başlatılan okuryazarlık eğitim programlarıyla 1.500 kadına ulaşılmıştır.

Finansal okuryazarlık projeleri hakkında detaylı bilgiye Sürdürülebilirlik Raporları’ndan ulaşılabilir.

Engelleri kaldıran bankacılık: Yapı Kredi’nin sorumlu bankacılık anlayışının temelini oluşturan “Herkese Eşit Bankacılık” ilkesi doğrultusunda hayata geçirilen Engelsiz Bankacılık Programı ile Türkiye nüfusunun %12’sini oluşturan engelli vatandaşlara yönelik ilk ve en kapsamlı bankacılık programı oluşturulmuştur. İlk kez 2008 yılında Yapı Kredi Çağrı Merkezi işitme engelli müşterilerin de yararlanabileceği şekilde yeniden yapılandırılmıştır. Online Chat hizmeti sunulmasıyla başlayan program kapsamında Engelsiz ATM, Engelsiz Şube ve ‘Home Agent’ gibi birçoğu Türkiye bankacılık sektöründe birer ilki temsil eden bir dizi uygulamaya imza atılmıştır.

Engelsiz bankacılık uygulamalarıyla ilgili detaylı bilgiye buradan ve Sürdürülebilirlik Raporları’ndan ulaşabilirsiniz.

Toplumsal yatırımlar: Yapı Kredi, doğrudan ve dolaylı pozitif etkileriyle faaliyet coğrafyasının ekonomik kalkınmasına katkıda bulunmakla beraber, aynı zamanda parçası olduğu toplumun sosyokültürel gelişimine destek olan uygulamaları da hayata geçirmektedir. Eğitim, spor, kültür ve sanat alanlarında hayata geçirilen yatırımlar, toplumsal sorunlara kalıcı çözümler arayan yenilikçi ve sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleriyle desteklenmektedir. Tüm kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarında paydaşların gönüllü ve aktif katılımları teşvik edilmekte, projelerin geniş kesimlere ulaşması hedefiyle kamu kuruluşları, sivil toplum kuruluşları ve üniversitelerle işbirlikleri gerçekleştirilmektedir.

Yapı Kredi’nin toplumsal yatırımlarıyla ilgili detaylı bilgiye buradan ve Sürdürülebilirlik Raporları’ndan ulaşılabilir.

Çalışan gönüllülüğü: Yapı Kredi’de çalışanların toplumsal projelere gönüllü katılımı teşvik edilmektedir. Çalışanların yetkinliklerini sosyal sorunların çözümünde kullanmalarını sağlayacak platform ve projeler desteklenmektedir. Yapı Kredi Gönüllüleri bugüne kadar eğitimden sağlığa pek çok sosyal sorumluluk projesinin parçası olarak toplum için değer yaratmıştır.

Çalışan gönüllülüğü uyglamalarıyla ilgili detaylı bilgiye Sürdürülebilirlik Raporları’ndan ulaşılabilir.

Yardıma mı ihtiyacınız var?

Müşteri temsilcisine bağlanarak hemen destek alabilirsiniz.

ONLINE HİZMET
MessageBox Image
Hesaplama Araçları

Bireysel Kredi Hesaplama

Tüm Hesaplama Araçları
Teknik bir sorun yaşanmaktadır, sorunun giderilmesi için çalışmamız devam etmektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kampanya :
Kredi Vadesi (Ay) :
Kredi Tutarı (TL) :
Önemli Not
Bireysel ihtiyaç kredisi faiz oranlarımız müşteri özelinde değişebilmekte olup, yukarıdaki hesaplamalar örnektir. Başvuru ve kredi kullanımı sırasında faiz oranınız değişebilir.

Konut kredisi faiz oranı, herhangi bir opsiyonel ürünle birlikte Çınar Paketi alınması durumunda geçerli faiz oranıdır (aylık Eşit Taksitli ödeme tipleri için geçerlidir).
FAİZ ORANI 0.00 %
AYLIK TAKSİT 0.00 TL
GERİ ÖDENECEK TOPLAM TUTAR 0.00 TL
HEMEN BAŞVUR

* Lütfen zorunlu alanları doldurunuz.

Bu tutar ve vade seçenekleri için kampanyamız bulunmamaktadır.

Ödeme Planı

Tarih Kredi Tutarı TL
Döviz Cinsi TL Kredi Vadesi AY
Faiz Oranı (Aylık) KKDF Oranı
BSMV Oranı Taksit Tutarı TL
Aylık Maliyet Oranı Yıllık Maliyet Oranı
Müşteri Tipi Kredi Türü
Kampanya    

Masraf ve Komisyonlar

Taksit No Taksit Tarihi Taksit Tutarı Taksit İçindeki Anapara Taksit İçindeki Faiz KKDF BSMV Kalan Anapara

Bu ödeme planında yer alan faiz oranı, ücret ve komisyon tutarları, tüketicilerin bilgi edinmeleri amacıyla ve Bankamızca özel bir yükümlülük içermeksizin, bilgi niteliğindedir. Bu ödeme planında yer alan bilgiler Ödeme Planının hazırlandığı tarih itibarıyla geçerli değerleri yansıtmaktadır. Örnek ödeme planı oluşturduğunuz ürünü Yapı Kredi’den kullanmaya karar verdiğinizde, Bankamızın ilan etmiş olduğu güncel faiz, ücret ve komisyon tutarları geçerli olacaktır. Yapı Kredi faiz oranı, ücret ve komisyon tutarlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.


Bu ödeme planı, seçtiğiniz kredi ürününde sizi bilgilendirmek amacıyla hazırlanmış olup, başvurunuza kesin onay taahhüdü içermemektedir. Başvurunuzun kesin onay alması, sunacağınız bilgi ve belgeler üzerinden Bankamızca başvurunuza istinaden yapılacak değerlendirme sonucunda belirlenecektir.


Toplam masraflara kredi açılış ücreti ve vergiler dahil edilmiş olup, krediye göre farklılık gösterecek olan “sigorta masrafları” bu formda yer alan aylık ve yıllık maliyet oranlarına dahil edilmemiştir.

Başvurunuzu dilediğiniz Yapı Kredi şubesinden yapabilirsiniz.

Konut Kredisi başvurularınızı İnternet,SMS veya tüm Yapı Kredi ATM'leri üzerinden kolayca yapabilirsiniz. SMS ile başvurmak için KONUT (boşluk) TCKN (boşluk) Aylık Net Gelirinizi yazıp 4411’e gönderebilirsiniz.

Bireysel ihtiyaç kredisi başvurularınızı hemen başvur butonuna tıklayarak, internet şubesi, SMS veya tüm Yapı Kredi ATM’leri üzerinden kolayca yapabilirsiniz. SMS ile başvurmak için BIREYSEL (Boşluk) TCKN (Boşluk) Aylık Net Gelirinizi yazıp 4411’e gönderebilirsiniz.
YapıKredi

Son Hesaplamalar

Yükleniyor...
Yükleniyor