İnternet Şubesi Bilgi

SIM Kart değişikliği sorunlarınızı aşağıdaki adımları izleyerek kolayca çözebilirsiniz.

Sim Kartımı Değiştirdim

Bireysel İnternet Şubesi Üyesiyim, Sim Kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Akıllı SMS ve 3 Boyutlu Güvenlik (3D Secure) kullanımınız blokelenmektedir. Akıllı SMS blokenizi Yapı Kredi Bireysel İnternet Şubesi’nden, en yakın Yapı Kredi ATM’sinden “Kullanıcı İşlemleri / İnternet – Mobil Şube Değişiklik Onaylama” adımından veya 444 0444 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak kaldırabilirsiniz.

Bireysel İnternet şubemizden blokenizi anında kaldırmak için aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli.

  • Bireysel internet şubesine her zamanki gibi Kullanıcı Kodu/TCKN ve şifreniz ile giriş yapın. SIM kartınız blokelendi ise cep telefonunuza bilgilendirme SMS’i gelir ve internet şubesi giriş ekranızdan otomatik olarak bloke kaldırma ekranına yönlendirilirsiniz.
  • Güvenliğiniz için ekranda görünen bilgileri doldurarak kimliğinizi doğrulayın.
  • İşlem başarı ile tamamlandığında telefonunuza gönderilecek olan Akıllı SMS şifresi ile internet şubesine anında giriş yapabilirsiniz.

Kurumsal İnternet Şubesi Üyesiyim, Sim Kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Kurumsal İnternet Şubesi’nde de Akıllı SMS kullanımınız blokelenmektedir. Blokenizi şubenize başvurarak kaldırabilirsiniz.