Bireysel Müşteri İletişim Merkezi

444 0 444 veya 0850 222 0 444 Bireysel Müşteri İletişim Merkezi ile şubeye gitmeden tüm bankacılık işlemlerinizi zahmetsiz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Bireysel Müşteri İletişim Merkezi her zaman size bir telefon kadar uzak. Türkiye’nin her yerinden 444 0 444 veya 0850 222 0 444’ü, yurt dışından ise 0850 222 0 444’ü arayarak bireysel hesap/kart, Yapı Kredi Mobil ve İnternet Şubesi hakkında 7 gün 24 saat, konusunda uzman ekibimiz tarafından destek alabilirsiniz. Üstelik sabit telefondan şehir içi, GSM operatörlerinden kendi operatörü arası konuşma ücreti ile.

Hızlı ve Güvenli Bankacılık Hizmeti

Müşteri İletişim Merkezi'ni arayan müşterilerimiz "Tek Şifre" (Yapı Kredi Mobil, İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi'nde kullanılan şifre), kart şifresi veya kart bilgilerini tuşlayarak işlemlerine devam edebilecektir.

Bankamızda kayıtlı olmayan telefon numarasından arayan müşterilerimizden, kayıtlı cep telefonu numarasına SMS ile gönderilecek tek kullanımlık şifrenin doğrulanması istenecektir.

Yapı Kredi Mobil kullanıcısı müşterilerimiz, müşteri temsilcilerimizle gerçekleştirilecek işlemlerde Akıllı Bildirim ile Yapı Kredi Mobil üzerinden doğrulama yapabilecektir.

Cep telefonu numaranız güncel değilse Yapı Kredi Mobil'den, ATM'lerimizden ve şubelerimizden numaranızı güncelleyebilirsiniz.

Bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için yukarıda belirtilen doğrulama yöntemlerini kullanarak ya da Sesli Yanıt Sistemi üzerinden tuşlayacağınız bilgiler ile müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz. Bu bilgiler kullanılmadan yapılacak aramalarda sadece kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapabilir, ürünlerimiz ve uygulamalarımız hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

Nasıl şifre alabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi’nde işlem yapmak için öncelikle Tek Şifre almalısınız. Aşağıdaki adımları izleyerek hızlı ve kolay bir şekilde Yapı Kredi Mobil, İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullanmak üzere şifrenizi belirleyebilir ya da değiştirebilirsiniz:

  • İnternet Şubesi giriş sayfasında yer alan "Şifre Al" ya da "Şifremi Unuttum" butonlarına tıklayarak ya da "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
  • Yapı Kredi Mobil’de "Şifre Al/Şifremi Unuttum" adımından
  • Yapı Kredi ATM'lerindeki "Kullanıcı/Başvuru İşlemleri" menüsünden
  • 444 0 444 Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi'ni arayıp müşteri temsilcilerimizle görüşerek veya Sesli Yanıt Sistemi aracılığıyla
  • Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileriniz aracılığıyla

Tek Şifrenizi yalnızca Yapı Kredi Mobil ve İnternet Şubesi’nde kullanıyorsanız, İnternet Şubesi’nde bulunan Ayarlarım > Güvenlik Ayarları > İnternet/Mobil Şube ve Müşteri İletişim Merkezi Giriş Durumu adımlarını izleyerek şifrenizi dilediğiniz zaman Müşteri İletişim Merkezi için de kullanıma açabilirsiniz.