Sizin İçin Buradayız
Ürün ve Hizmet Ücretleri

Şifre Değiştirme

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini nasıl alabilirim?

Bankamızda bir hesabınız ve geçerli bir Worldcard’ınız ya da World Banka Kartınız varsa Şifre İşlemleri menüsünde bulunan Şifre Al / Şifremi Unuttum seçeneğini kullanarak anında Kurumsal İnternet Şubesi şifrenizi alabilir, blokelenmiş şifrenizi aktif edebilir ya da yeni şifre talep edebilirsiniz.

İnternet Şubesini Sistem Yöneticili olarak kullanıyorsanız kendisi ile irtibata geçerek şifre yenileme sürecini başlatmasını isteyebilir ya da blokelenmiş şifrenizi hatırlamanız durumunda aktif edilmesini talep edebilirsiniz.

Bankamıza ait bir kartınızın ya da Sistem Yöneticiniz bulunmaması durumunda şifre işlemlerinizi şubelerimiz aracılığı ile hızlı ve kolay bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini unutur ya da blokelersem ne yapmalıyım?

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini unutmanız durumunda;

Bankamızda bir hesabınız ve geçerli bir Worldcard’ınız ya da World Banka Kartınız varsa Şifre İşlemleri menüsünde bulunan Şifre Al / Şifremi Unuttum seçeneğini kullanarak anında Kurumsal İnternet Şubesi şifrenizi yenileyebilir, blokelenmiş şifrenizi aktif edebilir ya da yeni şifre talep edebilirsiniz.

İnternet Şubesini kullanan Sistem Yöneticiniz var ise kendisi ile irtibata geçerek şifre yenileme sürecini başlatmasını isteyebilir ya da blokelenmiş şifrenizi hatırlamanız durumunda aktif edilmesini talep edebilirsiniz.

Bankamıza ait bir kartınızın ya da Sistem Yöneticiniz bulunmaması durumunda şifre işlemlerinizi şubelerimiz aracılığı ile hızlı ve kolay bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini kaç kere hatalı girersem şifrem blokelenir?

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini 3 (üç) kere hatalı girilmesi durumunda blokelenerek girişe izin verilmez.

Smart Banking Şifremi unutur ya da kaybedersem ne yapmalıyım?

Smart Banking ürünü ile birlikte tarafınıza teslim edilen şifre zarfı içerisinde PUK Numarası yer almaktadır. Bu PUK Numarası ile Şifrenizi (PIN) değiştirebilirsiniz.

Şifrenizi (PIN kodunuzu) değiştirmek için:

Başlat [Start] > Programlar [Programs] > Kobil Systems > Kobil Smart Key dizini altında yer alan Card Management Tool seçeneğini seçiniz.

Açılan pencerede Akıllı Kart [Card] başlığı altında Şifre Değiştir [Change Pin] seçeneğine tıklayınız. Şifrenizi değiştirmeden önce eski şifrenizi tuşlamanız gerekmektedir. Eski şifrenizi tuşladıktan sonra iki kez yeni belirlediğiniz şifrenizi tuşlayarak şifre değişikliği işlemini sonuçlandırabilirsiniz.

Yardıma mı ihtiyacınız var?

Müşteri temsilcisine bağlanarak hemen destek alabilirsiniz.

ONLINE HİZMET
MessageBox Image
Hesaplama Araçları

Bireysel Kredi Hesaplama

Tüm Hesaplama Araçları
Teknik bir sorun yaşanmaktadır, sorunun giderilmesi için çalışmamız devam etmektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kampanya :
Kredi Vadesi (Ay) :
Kredi Tutarı (TL) :
Önemli Not
Bireysel ihtiyaç kredisi ve Kobi nakit destek kredisi faiz oranlarımız müşteri özelinde değişebilmekte olup, yukarıdaki hesaplamalar örnektir. Başvuru ve kredi kullanımı sırasında faiz oranınız değişebilir.

Konut kredisi faiz oranı, herhangi bir opsiyonel ürünle birlikte Çınar Paketi alınması durumunda geçerli faiz oranıdır (aylık Eşit Taksitli ödeme tipleri için geçerlidir).
FAİZ ORANI 0.00 %
AYLIK TAKSİT 0.00 TL
GERİ ÖDENECEK TOPLAM TUTAR 0.00 TL
HEMEN BAŞVUR

* Lütfen zorunlu alanları doldurunuz.

Bu tutar ve vade seçenekleri için kampanyamız bulunmamaktadır.

Ödeme Planı

Tarih Kredi Tutarı TL
Döviz Cinsi TL Kredi Vadesi AY
Faiz Oranı (Aylık) KKDF Oranı
BSMV Oranı Taksit Tutarı TL
Aylık Maliyet Oranı Yıllık Maliyet Oranı
Müşteri Tipi Kredi Türü
Kampanya    

Masraf ve Komisyonlar

Taksit No Taksit Tarihi Taksit Tutarı Taksit İçindeki Anapara Taksit İçindeki Faiz KKDF BSMV Kalan Anapara

Bu ödeme planında yer alan faiz oranı, ücret ve komisyon tutarları, tüketicilerin bilgi edinmeleri amacıyla ve Bankamızca özel bir yükümlülük içermeksizin, bilgi niteliğindedir. Bu ödeme planında yer alan bilgiler Ödeme Planının hazırlandığı tarih itibarıyla geçerli değerleri yansıtmaktadır. Örnek ödeme planı oluşturduğunuz ürünü Yapı Kredi’den kullanmaya karar verdiğinizde, Bankamızın ilan etmiş olduğu güncel faiz, ücret ve komisyon tutarları geçerli olacaktır. Yapı Kredi faiz oranı, ücret ve komisyon tutarlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.


Bu ödeme planı, seçtiğiniz kredi ürününde sizi bilgilendirmek amacıyla hazırlanmış olup, başvurunuza kesin onay taahhüdü içermemektedir. Başvurunuzun kesin onay alması, sunacağınız bilgi ve belgeler üzerinden Bankamızca başvurunuza istinaden yapılacak değerlendirme sonucunda belirlenecektir.


Toplam masraflara kredi açılış ücreti ve vergiler dahil edilmiş olup, krediye göre farklılık gösterecek olan “sigorta masrafları” bu formda yer alan aylık ve yıllık maliyet oranlarına dahil edilmemiştir.

Başvurunuzu dilediğiniz Yapı Kredi şubesinden yapabilirsiniz.

Konut Kredisi başvurularınızı İnternet,SMS veya tüm Yapı Kredi ATM'leri üzerinden kolayca yapabilirsiniz. SMS ile başvurmak için KONUT (boşluk) TCKN (boşluk) Aylık Net Gelirinizi yazıp 4411’e gönderebilirsiniz.

Bireysel ihtiyaç kredisi başvurularınızı hemen başvur butonuna tıklayarak, internet şubesi, SMS veya tüm Yapı Kredi ATM’leri üzerinden kolayca yapabilirsiniz. SMS ile başvurmak için BIREYSEL (Boşluk) TCKN (Boşluk) Aylık Net Gelirinizi yazıp 4411’e gönderebilirsiniz.
YapıKredi

Son Hesaplamalar

Yükleniyor...
Yükleniyor