Şifre Değiştirme

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini nasıl alabilirim?

Bankamızda bir hesabınız ve geçerli bir Worldcard’ınız ya da World Banka Kartınız varsa Şifre İşlemleri menüsünde bulunan Şifre Al / Şifremi Unuttum seçeneğini kullanarak anında Kurumsal İnternet Şubesi şifrenizi alabilir, blokelenmiş şifrenizi aktif edebilir ya da yeni şifre talep edebilirsiniz.

İnternet Şubesini Sistem Yöneticili olarak kullanıyorsanız kendisi ile irtibata geçerek şifre yenileme sürecini başlatmasını isteyebilir ya da blokelenmiş şifrenizi hatırlamanız durumunda aktif edilmesini talep edebilirsiniz.

Bankamıza ait bir kartınızın ya da Sistem Yöneticiniz bulunmaması durumunda şifre işlemlerinizi şubelerimiz aracılığı ile hızlı ve kolay bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini unutur ya da blokelersem ne yapmalıyım?

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini unutmanız durumunda;

Bankamızda bir hesabınız ve geçerli bir Worldcard’ınız ya da World Banka Kartınız varsa Şifre İşlemleri menüsünde bulunan Şifre Al / Şifremi Unuttum seçeneğini kullanarak anında Kurumsal İnternet Şubesi şifrenizi yenileyebilir, blokelenmiş şifrenizi aktif edebilir ya da yeni şifre talep edebilirsiniz.

İnternet Şubesini kullanan Sistem Yöneticiniz var ise kendisi ile irtibata geçerek şifre yenileme sürecini başlatmasını isteyebilir ya da blokelenmiş şifrenizi hatırlamanız durumunda aktif edilmesini talep edebilirsiniz.

Bankamıza ait bir kartınızın ya da Sistem Yöneticiniz bulunmaması durumunda şifre işlemlerinizi şubelerimiz aracılığı ile hızlı ve kolay bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini kaç kere hatalı girersem şifrem blokelenir?

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı şifresini 3 (üç) kere hatalı girilmesi durumunda blokelenerek girişe izin verilmez.