POS

Yapı Kredi POS'larından (Sanal POS dahil) dövizli işlem yapılabiliyor mu?

Yapı Kredi POS'larında USD ve EUR işlemi yapılabilmektedir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Standart satışlarım için Hekim POS'u nasıl kullanabilirim?

Hekim POS kullanan üye iş yerlerimiz standart ürün satış işlemini mevcut POS terminalleri üzerinden yapabilirler. İşlem sırasında POS terminali ekranında Muayene İşlemi mi? sorusu çıkacaktır. Girişe basıldığında Hekim POS işlemi yapılır, Çıkış'a basıldığında ise normal satış işlemi yapılabilir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Satışlarımı POS üzerinden iptal edebilir miyim ?

POS üzerinden yapılan peşin ve taksitli satışlarınızı aynı gün içinde gün sonu almadan iptal edebilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

POS'um çalışmıyorsa ne yapmalıyım?

Dial-up veya ADSL POS kullanıyorsanız öncelikle POS'unuzun elektrik hattına takılı olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Elektrik hattında bir problem yoksa telefon hatlarında sorun olup olmadığını kontol edin. Hem elektrik hem de telefon ve ADSL hattınız düzgün çalışıyorsa 444 0 448 / 0850 222 0 448 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı hattımızı arayarak 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

POSNET (E-ticaret ) başvurumu nasıl yapabilirim?

POSNET başvuru formunu doldurduktan sonra, başvuru formunun çıktısı ile birlikte Yapı Kredi şubelerine başvurabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

POS sliplerini kaç yıl saklamalıyım?

POS sliplerinizi 5 yıl saklamalısınız.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

POS mutabakat işlemlerin için nasıl destek alabilirim?

World üye iş yerimiz iseniz; Kurumsal İnternet Şubesi hizmetimizde Üye İşyeri İşlemleri / Üye İşyeri Raporları menüsünden Worldrapor ürünümüze ulaşabilirsiniz. Worldraporda;

Satış Raporları menüsünden günlük satış, mağaza ve kart performans bilgilerinize;
Müşteri Raporları menüsünden yaş grubu, medeni durum, öğrenim durumu, şehir, cinsiyet durumuna göre müşteri bilgilerinize;
Nakit Akış Raporları menüsünden bloke çözüm ve işlem tarihine göre işlem toplamlarınıza ve günlük işlem detaylarınıza;
Analiz Raporları menüsünden alışveriş aralığı ve adedi bazında analiz raporlarınıza;
Üye İşyeri Bilgileri menüsünden üye iş yeri sayınıza, üye iş yeri numaralarınıza, iletişim, marka ve World statü bilgilerinize;
Kampanya Raporları menüsünden kampanya tanımlarınıza, kampanya bazında müşteri harcamaları ve ödüllerine, kampanya karşılaştırma raporlarınıza ulaşabilirsiniz.

World üye iş yerimiz değilseniz; Kurumsal İnternet Şubesi hizmetimizde Üye İşyeri İşlemleri / Üye İşyeri Raporları / POS Üye İşyeri Raporları menüsünden;

POS Üye İşyeri Ciro raporlarınıza;
İşlem tarihine ve bloke çözüm tarihi bazında Pos Üye iş yeri Günlük Pos Hareketleri Verisi raporlarınıza;
Üye iş yeri numarası ve hesap numarası bazında Pos Üye İşyeri Nakit Akış raporlarınıza ulaşabilirsiniz.

444 0 448 / 0850 222 0 448 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı hattını arayarak destek alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

POS kullanımı hakkında nereden bilgi alabilirim?

Kurulum sırasında size bırakılan kullanım kılavuzlarından veya 444 0 448 / 0850 222 0 448 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı hattımızı arayarak her türlü işlemin POS'ta nasıl yapıldığıyla ilgili bilgi alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

POS başvurumu nereden gerçekleştirebilirim ?

POS başvurularınızı Yapı Kredi şubelerinden yapabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

POS arızaları için hangi numaradan destek alabilirim?

Kurumsal İnternet Şubesi hizmetimizde Üye İşyeri İşlemleri menüsünde Üye İşyeri Hizmetleri adımından POS arızanızla ilgili talep oluşturabilirsiniz.
444 0 448 / 0850 222 0 448 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı hattını arayarak destek alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR