Sizin İçin Buradayız
Ürün ve Hizmet Ücretleri

Güvenlik Ürünleri

Güvenlik Ürünleri ile İlgili En Sık Sorulan Sorular

Kurumsal İnternet/Mobil Şube üyesiyim, sim kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Kurumsal İnternet / Mobil Şube’de de Akıllı SMS kullanımınız blokelenmektedir. Blokenizi şubenize başvurarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Bireysel İnternet/Mobil Şube üyesiyim, sim kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Akıllı SMS ve 3 Boyutlu Güvenlik (3D Secure) kullanımınız blokelenmektedir. Akıllı SMS blokenizi en yakın Yapı Kredi ATM’sinden 7 gün içinde “Kullanıcı İşlemleri / İnternet - Mobil Şube Değişiklik Onaylama” adımından veya 444 0444 Telefon Bankacılığı’nı arayarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Akıllı SMS numara değişikliği nasıl yapılır?

Akıllı SMS'te kayıtlı numaranız halen aktif ise, İnternet Şubesi'ne giriş yaptıktan sonra Ayarlarım/Akıllı Şifre İşlemlerim/Akıllı SMS/Akıllı SMS no değişikliği menüsünde mevcut numaraya gelecek olan onay şifresi ile ya da ATM onayı ile değişiklik yapabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Akıllı cep cihaz değişikliği nasıl yapılır?

İsteğiniz konusunda öncelikle Akıllı Cep iptali için 444 0 444 / 0850 222 0 444 nolu telefondan 4 ve 4`ü tuşlayarak İnternet Şubesi Destek Hattına ulaşmanızı rica ediyoruz.Daha sonra yeni telefonunuz üzerinden yeni başvuruyu sayfamızdan yapabilir ve uygulamayı telefonunuza sms ile gelecek olan link üzerinden yükleyebilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Sim Kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Akıllı SMS kullanımınız blokelenmektedir. Blokenizi Bireysel İnternet Şubesi için 444 0 444 / 0850 222 0 444 nolu telefonu, Kurumsal İnternet Şubesi için 444 0 448 / 0850 222 0 448 nolu telefonu arayarak ya da şubenize başvurarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Turkcell Mobil İmza ile ilgili sorularım için kime danışabilirim?

Bireysel İnternet Şubesi Mobil İmza işlemleri için 444 0 444 / 0850 222 0 444 - 4, Kurumsal İnternet Şubesi Mobil İmza işlemleri için 444 0 448 / 0850 222 0 448 - 4 Yapı Kredi Telefon Şubesi’ne başvurabilir, doğrudan Turkcell Mobil İmza ile ilgili sorularınız için 444 0 532 ya da 444 0 535 numaralı Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Mobil İmza ile Yapı Kredi İnternet Şubesi şifre giriş ekranında/işlem sırasında hata alıyorum. Ne yapmalıyım?

Şu an için sadece Turkcell Mobil imza desteklenmektedir. Turkcell Mobil İmza telefonunuzun SMS alıp gönderebildiği, Turkcell kapsama alanındaki her yerde çalışacaktır. Eğer kapsama alanı içindeyseniz lütfen telefonunuzu kapatıp tekrar açınız. Problem devam ediyorsa, imzalama mesajı telefonunuza ulaşmıyor veya imzalama işlemini gerçekleştirdiğiniz halde imzaya ilişkin bir hata mesajı alıyorsanız 444 0 532 ya da 444 0 535 numaralı Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayınız. Eğer aldığınız hata mesajı bankacılık işleminiz ile ilgili ve Bireysel İnternet Şubesi’ni kullanıyorsanız 444 0 444 / 0850 222 0 444 - 4, Kurumsal İnternet Şubesi için ise 444 0 448 / 0850 222 0 448 - 4 Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’na başvurabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Ön başvurusunu Yapı Kredi Bankası dışındaki bankalardan veya noterden yaptığım Mobil İmza'mı Yapı Kredi Bireysel İnternet Şubesi’nde de kullanabilir miyim?

Evet, kullanabilirsiniz. Mobil İmza'yı Yapı Kredi Bireysel İnternet Şubesi’nde kullanabilmeniz için İnternet Şubesi’ne girişinizin ardından Ayarlarım/Akıllı Şifre İşlemlerim/Turkcell Mobil İmza/Mobil İmzam Var menüsünden Mobil İmza'nızı aktive etmeniz yeterlidir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Mobil İmza’yı hangi telefon ve GSM operatörleri ile kullanabilirim?

Mobil İmza, sim kartı SimPlus128 olan Turkcell hatlı hemen her marka cep telefonunda* çalışmaktadır.

*Yapılan testlere göre sadece, Samsung N500, R220, N620 modellerinde mobil imza aktivasyonu yapılamamakta ancak başka bir telefon modelinde aktivasyon gerçekleştirilirse mobil imza kullanılabilmektedir. Ayrıca Samsung i750 modelinde, Nokia 6110, 5110, Motorola MPX220, Panasonic GD90 ve Sony Erricsson P800, P900, P910i modellerinde mobil imza çalışmamaktadır. Bunlar dışında Turkcell onaylı diğer telefon modellerinde bu güne kadar bir problem tespit edilmemiştir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Akıllı Şifre kullanıyorum, Mobil İmza’ya başvurabilir miyim?

Evet, Akıllı Cep, Akıllı SMS kullanıyorsanız Turkcell Mobil İmza başvurusu ve aktivasyonu sonrasında bu ürünlerimizi Turkcell Mobil İmza ile kullanmaya devam edebileceksiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI
Yardıma mı ihtiyacınız var?

Müşteri temsilcisine bağlanarak hemen destek alabilirsiniz.

ONLINE HİZMET
MessageBox Image
Hesaplama Araçları

Bireysel Kredi Hesaplama

Tüm Hesaplama Araçları
Teknik bir sorun yaşanmaktadır, sorunun giderilmesi için çalışmamız devam etmektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kredi Türü
Kampanya
Kredi Vadesi (Ay)
Kredi
Tutarı (TL)
TL
Sil
Önemli Not
Bireysel ihtiyaç kredisi faiz oranlarımız müşteri özelinde değişebilmekte olup, yukarıdaki hesaplamalar örnektir. Başvuru ve kredi kullanımı sırasında faiz oranınız değişebilir.

Konut kredisi faiz oranı, herhangi bir opsiyonel ürünle birlikte Çınar Paketi alınması durumunda geçerli faiz oranıdır (aylık Eşit Taksitli ödeme tipleri için geçerlidir).
HESAPLA
FAİZ ORANI 0.00 %
AYLIK TAKSİT 0.00 TL
GERİ ÖDENECEK TOPLAM TUTAR 0.00 TL
HEMEN BAŞVUR

* Lütfen zorunlu alanları doldurunuz.

Bu tutar ve vade seçenekleri için kampanyamız bulunmamaktadır.

Yükleniyor...
Yükleniyor