Sizin İçin Buradayız
Ürün ve Hizmet Ücretleri

Beni Tanı

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmak zaman ve avantaj kazandırmaya devam ediyor. Siz de “Beni Tanı” ve “Kişisel Sesli Yanıt Sistemi” ile tanışın, hızlı ve öncelikli işlem yapmanın tadını çıkarın.

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi’nde sizi numaranızdan tanıyalım, daha hızlı ve ayrıcalıklı hizmet almaya hemen başlayın.

Yapı Kredi’nin sunduğu “Beni Tanı” ile, Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda tuşlama yapmanıza gerek kalmadan cep telefon numaranızdan tanınırsınız.

Böylece Müşteri Numarası, Kart Numarası gibi bilgilerinizi tuşlamanıza gerek kalmaz ve zaman kazanırsınız.

Beni Tanı’nın Avantajları Nelerdir?

Beni Tanı Numarası* olarak bildirdiğiniz cep telefon numarasından aradığınızda, Sesli Yanıt Sisteminde kendinizi tanıtmanız istenmeyecektir.

Böylece Kart Numarası, Müşteri Numarası gibi bilgilerinizi tuşlamakla vakit kaybetmezsiniz.

Ayrıca; yalnız “Beni Tanı” numarası bulunan müşterilerimize sunduğumuz “Kişisel Sesli Yanıt Sistemi” ile sadece kullanmak istediğiniz menülerden oluşan kendi sesli yanıt sisteminizi oluşturabilirsiniz.

Nasıl başvurabilirim?

Bankamızda iletişim bilginiz olarak kayıtlı olan telefonlarınıza ya da ileteceğiniz herhangi bir cep telefon numarasına** bu özelliği tanımlatabilirsiniz.

“Beni Tanı” avantajlarından hemen yararlanmaya başlamak için Müşteri İletişim Merkezi, İnternet Bankacılığı ya da Şubelerimizden başvuru yapabilirsiniz.

* Beni Tanı numarası olarak sadece Cep Telefonu numarası tanımlanabilir.

** Bankamızda iletişim bilgisi olarak kayıtlı olmayan ancak Beni Tanı özelliği tanımlattığınız numaralar siz beyan etmedikçe iletişim bilgisi olarak kaydedilmeyecek, cep telefonu aracılığı ile kullanılan güvenlik ürünlerinde ( Akıllı SMS, 3D Güvenlik vb.) kullanılmayacaktır.

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi

Daha hızlı hizmet için Size Özel Sesli Yanıt Sistemi, Yapı Kredi’de…

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi sesli yanıt sistemiyle yapmak istediğiniz işleme tek tuşla ulaşmak ister misiniz?

İster sık yaptığınız işlemlerden oluşan hazır listenizi hemen tanımlayın, isterseniz menülerinizi kendiniz özgürce oluşturun.

Böylece tercih ettiğiniz işlemlerden oluşan sesli yanıt sistemi ile , tüm menüleri dinleyip seçim yapmanıza gerek kalmadan, istediğiniz işleme hızlıca ulaşırsınız.

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi’nin Avantajları Nelerdir?

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi’niz varsa, size standart menüler yerine kendi oluşturduğunuz menüler okunur.

Size özel menülerden seçim yaparak, istediğiniz işleme hızlıca ulaşabilirsiniz. Kişisel Menü Listenizin sonunda size Standart Menü seçeneği de sunulacaktır. Böylece isterseniz, sesli yanıt sisteminde yer alan tüm hizmetlere de ulaşabilirsiniz.

Nasıl başvurabilirim?

Telefon ya da İnternet Bankacılığı’ndan ister sık yaptığınız işlemlerden oluşan hazır listenizi hemen tanımlayıp, isterseniz menülerinizi kendiniz özgürce oluşturup, size özel menülerinizi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.*

*Kişisel Sesli Yanıt Sistemi avantajı için Beni Tanı üyeliğinizin olması gerekmektedir.

Yardıma mı ihtiyacınız var?

Müşteri temsilcisine bağlanarak hemen destek alabilirsiniz.

ONLINE HİZMET
MessageBox Image
Hesaplama Araçları

Bireysel Kredi Hesaplama

Tüm Hesaplama Araçları
Teknik bir sorun yaşanmaktadır, sorunun giderilmesi için çalışmamız devam etmektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kampanya :
Kredi Vadesi (Ay) :
Kredi Tutarı (TL) :
Önemli Not
Bireysel ihtiyaç kredisi ve Kobi nakit destek kredisi faiz oranlarımız müşteri özelinde değişebilmekte olup, yukarıdaki hesaplamalar örnektir. Başvuru ve kredi kullanımı sırasında faiz oranınız değişebilir.

Konut kredisi faiz oranı, herhangi bir opsiyonel ürünle birlikte Çınar Paketi alınması durumunda geçerli faiz oranıdır (aylık Eşit Taksitli ödeme tipleri için geçerlidir).
FAİZ ORANI 0.00 %
AYLIK TAKSİT 0.00 TL
GERİ ÖDENECEK TOPLAM TUTAR 0.00 TL
HEMEN BAŞVUR

* Lütfen zorunlu alanları doldurunuz.

Bu tutar ve vade seçenekleri için kampanyamız bulunmamaktadır.

Ödeme Planı

Tarih Kredi Tutarı TL
Döviz Cinsi TL Kredi Vadesi AY
Faiz Oranı (Aylık) KKDF Oranı
BSMV Oranı Taksit Tutarı TL
Aylık Maliyet Oranı Yıllık Maliyet Oranı
Müşteri Tipi Kredi Türü
Kampanya    

Masraf ve Komisyonlar

Taksit No Taksit Tarihi Taksit Tutarı Taksit İçindeki Anapara Taksit İçindeki Faiz KKDF BSMV Kalan Anapara

Bu ödeme planında yer alan faiz oranı, ücret ve komisyon tutarları, tüketicilerin bilgi edinmeleri amacıyla ve Bankamızca özel bir yükümlülük içermeksizin, bilgi niteliğindedir. Bu ödeme planında yer alan bilgiler Ödeme Planının hazırlandığı tarih itibarıyla geçerli değerleri yansıtmaktadır. Örnek ödeme planı oluşturduğunuz ürünü Yapı Kredi’den kullanmaya karar verdiğinizde, Bankamızın ilan etmiş olduğu güncel faiz, ücret ve komisyon tutarları geçerli olacaktır. Yapı Kredi faiz oranı, ücret ve komisyon tutarlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.


Bu ödeme planı, seçtiğiniz kredi ürününde sizi bilgilendirmek amacıyla hazırlanmış olup, başvurunuza kesin onay taahhüdü içermemektedir. Başvurunuzun kesin onay alması, sunacağınız bilgi ve belgeler üzerinden Bankamızca başvurunuza istinaden yapılacak değerlendirme sonucunda belirlenecektir.


Toplam masraflara kredi açılış ücreti ve vergiler dahil edilmiş olup, krediye göre farklılık gösterecek olan “sigorta masrafları” bu formda yer alan aylık ve yıllık maliyet oranlarına dahil edilmemiştir.

Başvurunuzu dilediğiniz Yapı Kredi şubesinden yapabilirsiniz.

Konut Kredisi başvurularınızı İnternet,SMS veya tüm Yapı Kredi ATM'leri üzerinden kolayca yapabilirsiniz. SMS ile başvurmak için KONUT (boşluk) TCKN (boşluk) Aylık Net Gelirinizi yazıp 4411’e gönderebilirsiniz.

Bireysel ihtiyaç kredisi başvurularınızı hemen başvur butonuna tıklayarak, internet şubesi, SMS veya tüm Yapı Kredi ATM’leri üzerinden kolayca yapabilirsiniz. SMS ile başvurmak için BIREYSEL (Boşluk) TCKN (Boşluk) Aylık Net Gelirinizi yazıp 4411’e gönderebilirsiniz.
YapıKredi

Son Hesaplamalar

Yükleniyor...
Yükleniyor