Beni Tanı

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmak zaman ve avantaj kazandırmaya devam ediyor. Siz de “Beni Tanı” ve “Kişisel Sesli Yanıt Sistemi” ile tanışın, hızlı ve öncelikli işlem yapmanın tadını çıkarın.

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi’nde sizi numaranızdan tanıyalım, daha hızlı ve ayrıcalıklı hizmet almaya hemen başlayın.

Yapı Kredi’nin sunduğu “Beni Tanı” ile, Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda tuşlama yapmanıza gerek kalmadan cep telefon numaranızdan tanınırsınız.

Böylece Müşteri Numarası, Kart Numarası gibi bilgilerinizi tuşlamanıza gerek kalmaz ve zaman kazanırsınız.

Beni Tanı’nın Avantajları Nelerdir?

Beni Tanı Numarası* olarak bildirdiğiniz cep telefon numarasından aradığınızda, Sesli Yanıt Sisteminde kendinizi tanıtmanız istenmeyecektir.

Böylece Kart Numarası, Müşteri Numarası gibi bilgilerinizi tuşlamakla vakit kaybetmezsiniz.

Ayrıca; yalnız “Beni Tanı” numarası bulunan müşterilerimize sunduğumuz “Kişisel Sesli Yanıt Sistemi” ile sadece kullanmak istediğiniz menülerden oluşan kendi sesli yanıt sisteminizi oluşturabilirsiniz.

Nasıl başvurabilirim?

Bankamızda iletişim bilginiz olarak kayıtlı olan telefonlarınıza ya da ileteceğiniz herhangi bir cep telefon numarasına** bu özelliği tanımlatabilirsiniz.

“Beni Tanı” avantajlarından hemen yararlanmaya başlamak için Müşteri İletişim Merkezi, İnternet Bankacılığı ya da Şubelerimizden başvuru yapabilirsiniz.

* Beni Tanı numarası olarak sadece Cep Telefonu numarası tanımlanabilir.

** Bankamızda iletişim bilgisi olarak kayıtlı olmayan ancak Beni Tanı özelliği tanımlattığınız numaralar siz beyan etmedikçe iletişim bilgisi olarak kaydedilmeyecek, cep telefonu aracılığı ile kullanılan güvenlik ürünlerinde ( Akıllı SMS, 3D Güvenlik vb.) kullanılmayacaktır.

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi

Daha hızlı hizmet için Size Özel Sesli Yanıt Sistemi, Yapı Kredi’de…

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi sesli yanıt sistemiyle yapmak istediğiniz işleme tek tuşla ulaşmak ister misiniz?

İster sık yaptığınız işlemlerden oluşan hazır listenizi hemen tanımlayın, isterseniz menülerinizi kendiniz özgürce oluşturun.

Böylece tercih ettiğiniz işlemlerden oluşan sesli yanıt sistemi ile , tüm menüleri dinleyip seçim yapmanıza gerek kalmadan, istediğiniz işleme hızlıca ulaşırsınız.

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi’nin Avantajları Nelerdir?

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi’niz varsa, size standart menüler yerine kendi oluşturduğunuz menüler okunur.

Size özel menülerden seçim yaparak, istediğiniz işleme hızlıca ulaşabilirsiniz. Kişisel Menü Listenizin sonunda size Standart Menü seçeneği de sunulacaktır. Böylece isterseniz, sesli yanıt sisteminde yer alan tüm hizmetlere de ulaşabilirsiniz.

Nasıl başvurabilirim?

Telefon ya da İnternet Bankacılığı’ndan ister sık yaptığınız işlemlerden oluşan hazır listenizi hemen tanımlayıp, isterseniz menülerinizi kendiniz özgürce oluşturup, size özel menülerinizi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.*