Akıllı Bildirim’i Nasıl Kullanabilirim?

Akıllı Bildirim tanımlı cihazıma bildirim gelmedi, Giriş ya da İşlem onaylamak için ne yapmam gerekiyor?

  • Öncelikle akıllı cihazınızda internet erişimini kontrol edin. Yapı Kredi Mobil bildirimlerine izin verdiğinizden emin olun. Yapı Kredi Mobil bildirimlerine izin vermediğiniz durumlarda anlık bildirim yerine, uygulamayı açarak karşınıza çıkacak ekran üzerinden onay verebilirsiniz.
  • Tekrar Bildirim Gönder butonu ile bildirim iletilmesini sağlayabilir ya da sonrasında Akıllı SMS’e geçiş yapabilirsiniz.

Yeni Mobil Cihaza geçiş yaptım, Akıllı Bildirim tanımlı eski cihazımı artık kullanmıyorum, ne yapmam gerekiyor?

  • Kullanmadığınız cihazda Yapı Kredi Mobil uygulamasının “Beni Hatırla” özelliğini kapalı konuma getirdiğinizden emin olun. Beni Hatırla özelliğini kapattığınızda cihazınızın Akıllı Bildirim ayarı da kapanacaktır. Akıllı Bildirim’i, Bireysel İnternet Şubesi’ne giriş yaptıktan sonra Ayarlarım > Akıllı Şifre İşlemlerim > Akıllı Bildirim adımlarını takip ederek de kapatabilirsiniz.
  • Yeni mobil cihazınıza Akıllı Bildirim tanımlanabilmesi için, cihazınızın bankamızca güvenli olarak nitelendirilmesi gereklidir. Cihazınız Akıllı Bildirim cihazı yapılabilir olarak nitelendirildiğinde ve Beni Hatırla özelliği açık ise tanımlama için otomatik yönlendirileceksiniz.
  • Bildirim eski cihazınıza gönderildiği için giriş ya da işlem onay gerçekleştirilemediği durumda Tekrar Bildirim Gönder butonuna bastıktan bir süre sonra Akıllı SMS’e geçiş yapabileceksiniz.

Akıllı Bildirim ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.