Bireysel Müşterilerimiz İçin

Bankamız Müşterisi Olanlar İçin Bireysel Sesli Yanıt Sistemi Menüleri

Sesli Yanıt Sistemi’miz üzerinden işlemlerinizi artık sesli komut vererek çok daha hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirin!

Yalnızca gerçekleştirmek istediğiniz işlemi söyleyerek, Sesli Yanıt Sistemi’nde tuşlama yapmanıza gerek kalmadan aşağıdaki menülere hızlıca ulaşabilir, işlemlerinizi kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

  • 1.1 Son Ekstre Bilgileriniz, Ödemeleriniz ve Ekstre Talepleriniz
  • 1.2 Limit ve Güncel Bakiye Bilgileriniz
  • 1.3 Kurye Aşamasındaki Kartınızın Durumunu Öğrenmek
  • 1.4 Kartınızın Paro Puan Özelligini Aktif Hale Getirmek
  • 1.5 Kredi Kartı Yıllık Üyelik Ücreti İptalini Sorgulamak
  • 1.6 Ek Kart İşlemleri
  • 1.7 Kredi Kartınızın İnternet Alışveriş Yetkilendirme İşlemleri
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 2.1 Vadesiz Hesap Bilgileriniz
  • 2.2 Yatırım, Hisse Senedi İşlemleriniz ve Piyasa Bilgileri
  • 2.3 Para Transferleri ve Fatura Ödemeleriniz
  • 2.4 Kurye Aşamasındaki Kartınızın Durumunu Öğrenmek
  • 2.5 Banka Kartınızın İnternet Alışveriş Yetkilendirme İşlemleri
  • 2.6 Şube İletişim Bilgilerini Öğrenmek
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 3.1 Kredi Kartı Şifre İşlemleriniz
  • 3.2 Banka Kartı Şifre İşlemleriniz
  • 3.3 Yapikredi Tek Şifre İşlemleriniz
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 4.1 İnternet Bankacılığı Destek Hattı
  • 4.2 Mobil Bankacılık Destek Hattı
  • 4.3 Sim Kart Blokenizi Kaldırmak
  • 4.4 3 Boyutlu Güvenlik Şifresinin Blokesini Kaldırmak
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 5.1 Kredi Kartı Başvurusu Yapmak ve Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.2 Kredi Başvurusu Yapmak ve Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.3 Bireysel Emeklilik Başvurusu Yapmak ve Mevcut Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.4 HGS Başvurusu Yapmak ve Mevcut Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.5 TC Kimlik Numaranızı veya Müşteri Numaranızı Öğrenmek
  • 5.6 Kişisel Verileri Koruma Kapsamında Aydınlatma Metnini Dinlemek
  • 5.7 Harcama İtirazı İşlemleriniz
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 6.1 Yapı Kredi Seyahat Hattı
  • 6.2 Kredi Kartı Hizmetlerimiz
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 7.1 Beni Tanı Başvurusu
  • 7.2 Beni Tanı Numaralarınızı Güncellemek
  • 7.3 Beni Tanı Hizmetini İptal Etmek
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 8.1 Ön Ödemeli Kartınızı Kullanıma Açmak
  • 8.2 Ön Ödemeli Kartınızın Bakiyesini Öğrenmek
  • 8.3 Ön Ödemeli Kartınıza Sifre Belirlemek
  • 8.4 Ön Ödemeli Kartınızın Şifresini Girerek Yeni Şifre
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0