E-Posta Gönderimlerindeki Değişiklikler Hakkında Bilgilendirme

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nun yayınlamış olduğu ve 1 Temmuz 2020 itibarıyla yürürlüğe girecek olan yönetmelik gereğince, bankacılık ürün ve hizmetlerine ilişkin müşterilerimizle yapılan iletişimlere düzenleme getirilmiştir.

Bu kapsamda;

  • Bankacılık ürün ve hizmetlerinize ilişkin detaylı bilgilerinize Yapı Kredi Mobil ve İnternet Şubesi’nden dilediğiniz zaman kolay ve güvenli bir şekilde erişebileceğinizi paylaşmak isteriz.
  • Kredi kartı/banka kartı ekstresi, dekont, hesap özeti, sigorta poliçeleri, ürün sözleşmeleri/başvuru formları ve Akıllı Asistan gibi finansal bilgi içeren bildirimlerinizi e-posta ile gönderilmeye devam edilecektir.
  • Bankacılık ürün ve hizmetlerinize ilişkin e-postalarınızın detaylarına güvenli ve kolay bir şekilde Yapı Kredi Mobil ve İnternet Şubesi üzerinden erişebilmeniz için "Mesajlar" menüsünü oluşturduk. E-posta iletişimlerinde yurt dışı servis sağlayıcılarının kullanması nedeniyle finansal bilgiler yurt dışına çıkmakta ve bilgilerin güvenliği açısından risk teşkil edebilmektedir. Finansal bilgilerinizin güvenliği açısından e-postalarınızın detaylarına "Mesajlar" menüsünden erişmenizi tavsiye ederiz.
  • E-postalarınızı finansal bilgi içerecek şekilde almaya devam etmek veya sadece Yapı kredi Mobil ve İnternet Şubesi’ndeki “Mesajlar” menüsünden görüntülemek için iletişim tercihinizi bu menüdeki "E-posta Ayarı" adımından, Müşteri İletişim Merkezi’mizden ya da şubelerimizden değiştirebilirsiniz. E-posta içerikleriniz tercihiniz doğrultusunda ertesi gün itibarıyla gönderilmeye başlanacaktır.
  • Bankacılık ürün ve hizmetlerine ilişkin e-postalarınızın finansal bilgi içeren detaylarını sadece “Mesajlar” menüsünde görüntülemek istemeniz durumunda; bu e-postalarınız ön bilgilendirme mesajı olarak bankamızda kayıtlı e-posta adresinize iletilecektir. Bu mesajların finansal bilgi içeren detaylarına “Mesajlar” menüsünden erişebilirsiniz.
  • "Mesajlar" menüsü Yapı Kredi Mobil'in 1 Temmuz 2020 ve sonrasında yayınlanan versiyonlarında yer almaktadır.
  • Yapı Kredi Mobil ve İnternet Şubesi’nden “Mesajlar” menüsüne erişebilmek için Tek Şifre belirleyebilirsiniz. Yapı Kredi Mobil, İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullanmak üzere "Tek Şifrenizi" belirlemek ya da mevcut şifrenizi değiştirmek için:

Kurumsal müşterilerimizin bankacılık ürün ve hizmetlerine ilişkin e-postaların finansal bilgi-içeren detaylarına Kurumsal İnternet Şubesi'nde yer alan “Mesajlar” menüsünden erişebilmesi için, şubelerinden Kurumsal İnternet Şubesi kullanıcı tanımı ve Kurumsal İnternet Şubesi elektronik posta detayı görüntüleme yetkisi alması gerekmektedir. Mevcutta Kurumsal İnternet Şubesi kullanıcısı iseniz sadece Kurumsal İnternet Şubesi mesaj detayı görüntüleme yetkisi almanız yeterli olacaktır.

İletişimlerinizde kesinti yaşanmaması için bankamız sistemlerinde kayıtlı e-posta bilgilerinizin güncel olması gerektiğini hatırlatırız.

Bankamızda kayıtlı e-posta bilgilerinizi güncelleme işlemlerinizi;

  • Yapı Kredi Mobil üzerinde Profilim menüsünde E-Posta Bilgileri adımından,
  • Yapı Kredi İnternet Şubesi’nde Ayarlarım altında yer alan Bilgilerim adımından,
  • Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak,
  • En yakın Yapı Kredi Şubesi’ni ziyaret ederek gerçekleştirebilirsiniz.