Şikayet Yönetimi Politikamız

Yapı Kredi olarak, müşteri şikayetlerinin, müşteri ilişkilerinin sürdürülmesi ve sorunların tespiti açısından kritik olduğu bilinci ile hareket eder, müşterilerimizin talep ve şikayetlerini en kısa sürede yanıtlarız.

Yapı Kredi çalışanları;

  • Her şikayeti bir armağan olarak değerlendirir ve iyileştirme yapabilmek için bir fırsat olarak görür.
  • Müşterinin bilgi talep etme hakkı olduğu kadar, şikayet etme hakkı olduğunu da bilir.
  • Bankamıza müşteriler tarafından iletilen tüm şikayetlerin yanıtlanmasını sağlar.
  • Şikayetleri adil ve objektif bir biçimde, kendisini müşterinin de yerine koyarak ele alır.
  • Müşteri şikayetleri ile ilgili çözüm sürecine ilişkin taahhütlerimizi bilir ve uygular.
Şikayet Yönetimi Yaklaşımımız