Sizin İçin Buradayız
Ürün ve Hizmet Ücretleri
Ara

Sıkça Sorulan Sorular

Hesap İşletim Ücreti Uygulaması

Hesap İşletim Ücreti, müşterilerimize verilen bankacılık hizmetinin karşılığı olarak, banka nezdinde bir hesabın açılması, işletilmesi, hareketlerinin bilgisayar sisteminde saklanması/arşivlenmesi, bilgi sistemlerinin geliştirilmesi ve hesapla ilgili yapılan diğer harcama işlemleri sebebiyle alınan bir ücrettir. Bankacılık Kanunu’na, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve alt düzenlemelerine, 03 Ekim 2014 tarih ve 29138 sayılı Resmi Gazete de yayımlanan "Finansal Tüketicilerden Alınacak Ücretlere İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine ve bankacılık genel uygulamasına uygun biçimde tahsil edilmektedir.

Hesap işletim ücreti, hesabınızda bakiye olmadığı durumlarda esnek hesap limitinizden tahsil edilmez. Bankamız uygulaması çerçevesinde, 6 aylık dönemlerde TL ve YP vadesiz mevduat hesaplarından hesap sayısına bağlı olmaksızın müşteri bazında tek bir Hesap İşletim Ücreti tahsilatı yapılmaktadır. Birden fazla Türk Lirası (TL) ve Yabancı Para (YP) vadesiz mevduat hesabı olması durumunda, tek bir ücret tahsil edilmektedir. YP vadesiz mevduat hesaplarından gerçekleştirilen tahsilat işlemlerinde, TL olarak belirlenen hesap işletim ücreti tutarı karşılığı Bankamız gişe döviz alış kuru üzerinden TL’sine çevrilerek YP hesaptan tahsil edilir.

Bankamız Hesap İşletim Ücreti ile ilgili güncel bilgiye Ürün ve Hizmet Ücretleri sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Üründen Vazgeçme (Cayma) Hakkı

Bankamızca yapılan ücret ve komisyon değişikliklerine ilişkin yapılan bildirim üzerine, bildirimin yapıldığı tarihten itibaren on beş gün sonrasına kadar ürünün veya hizmetin kullanımından vazgeçme hakkınız bulunmaktadır. Bu hakkın kullanılması halinde değişikliğin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren ilave ücret alınamaz, Bankamız ilgili ürün veya hizmeti vermeyi durdurabilir. Ürünü kullanmaya veya hizmeti almaya devam etmeniz halinde, ücret değişikliğinin tarafınızca kabul edildiği varsayılır. Vazgeçme hakkını kullanmanız halinde, vadesiz mevduat hesaplarınızı, Yapı Kredi İnternet Şubesi ya da şubelerimiz kanalıyla herhangi bir ücret ödemeden kapatabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Hesap İşletim Ücreti Tahsil Edilmeyecek Hesaplar

  • Belirli süreli kredi sözleşmesine ilişkin açılan hesapların, sadece kredi ile ilgili işlemler ve krediye ilişkin sigorta ödemeleri için kullanılması durumunda ilgili hesap/lardan hesap işletim ücreti tahsil edilmemektedir.
  • 2015 yılı 1.Dönem ve takip eden dönemlerde; kredi kartına bağlı olarak açılan, kredi kartına ilişkin sigorta ödemelerinin ödenmesi için kullanılan ve başka işlemler için kullanılmayan hesaplardan hesap işletim ücreti tahsil edilmeyecektir.
  • Kesintisiz olarak, en az yüzseksen gün süreyle hiçbir hesabı hareket görmeyen müşterimizden ilgili dönem için hesap işletim ücreti tahsil edilmemektedir.
  • Vadeli mevduat hesabına bağlı olan ve münhasıran vade yenilemeleri için kullanılan vadesiz mevduat hesaplarından hesap işletim ücreti tahsil edilmemektedir.
  • MEŞE Temel Bankacılık Paketi'ne üye müşterilerimizin Çalışan Hesabı’ndan,
  • Ardıç Yatırım Paketi ve/veya Çınar Mortgage Paketi üyesi olan müşterilerimizin tüm vadesiz hesaplarından,
  • Kobi Bankacılığı Paketleri üyelerinin hesaplarından,
  • Play Banka Kartı ya da Play Kredi Kartı olan 12 – 26 yaş arası öğrenci müşterilerimizin öğrenci hesaplarından,
  • Maaş müşterilerimizin maaş hesaplarından,
  • SGK Emekli hesaplarından,
  • Senetsiz Taksit Sistemi / Kredili Senetsiz Taksit Sistemi için ödeme talimatı bulunan müşterilerin talimat verdikleri hesapları ve ilgili firmaların alacaklı hesaplarından,
  • Trio, Metro, Bizim kartlara bağlı hesaplardan ve Trio, Metro, Verimli Kart, Bizim Kart Üye İşyeri hesaplarından hesap işletim ücreti tahsil edilmemektedir.

Meşe Paketi, Ardıç Yatırım Paketi, Çınar Mortgage Paketi ve Kobi Bankacılığı Paketleri hakkında detaylı bilgi almak ve üye olmak için şubenize başvurabilir, Play hakkında detaylı bilgi almak için www.playclub.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Kurumsal İnternet/Mobil Şube üyesiyim, sim kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Kurumsal İnternet / Mobil Şube’de de Akıllı SMS kullanımınız blokelenmektedir. Blokenizi şubenize başvurarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Bireysel İnternet/Mobil Şube üyesiyim, sim kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Akıllı SMS ve 3 Boyutlu Güvenlik (3D Secure) kullanımınız blokelenmektedir. Akıllı SMS blokenizi en yakın Yapı Kredi ATM’sinden 7 gün içinde “Kullanıcı İşlemleri / İnternet - Mobil Şube Değişiklik Onaylama” adımından veya 444 0444 Telefon Bankacılığı’nı arayarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Kefilli Play öğrenci kartı, Gelir elde etmeye başladıktan sonra Play karta çevrilebiliyor mu?

Gelir elde etmeye başladıktan sonra kefilli Play öğrenci kartınızın kefilsiz karta dönüşümünü gerçekleştirememektesiniz. Bu sebeple, öğrencilere ait olmayan Play kart başvurusu için güncel gelir belgeniz ile birlikte en yakın Yapı Kredi Şubesi'ne başvurmanızı rica ederiz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Worldpuan nedir?

Worldpuan, kredi kartı ile alışveriş yaptığınız World Üye İşyerleri'ndeki alışverişlerde puan kazandıran, World sistemine dahil üye kuruluşlarında ise hızlı ve puan kazandıran ve üye kuruluşlarda anında para gibi kullanılabilen çok kârlı bir puan sistemidir. Worldpuan hakkında ve daha başka nerelerde kullanabileceğiniz hakkında en detaylı bilgiyi worldcard.com.tr sitesinde World'ü Tanıyın-World'ü Keşfet-Worldpuan bölümünde bulabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Yapı Kredi İnternet Şubesi için önerilen tarayıcılar nelerdir?

Yapı Kredi İnternet Şubesi; Microsoft Internet Explorer 9 ve üzeri, Google Chrome 11 ve üzeri, Mozilla Firefox 3.5 ve üzeri, Safari 5 ve üzeri tarayıcıları desteklemektedir. Belirtilen tarayıcıları kullanarak İnternet Şubemizde işlemlerinizi çok daha hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız .

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Kredi kartımdan yaptığım harcamalar sonrası bekleyen provizyon işlemlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Kartlarım/Kart Bilgileri menüsünde yer alan Kredi Kartlarım başlığını tıklayın. Detaylarını görüntülemek istediğiniz kartınızı seçin. Sağ taraftaki İşlemler menüsünden "Bekleyen Provizyon İşlemleri"ni tıklayarak provizyonda bekleyen işleminiz varsa listelenecektir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI

Kredi kartı borcuma yansıyacak olan Gelecek Dönem Taksitlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Bu bilgiye ulaşmak için Kartlarım menüsü altındaki Kredi Kartlarım başlığını tıklayın. Detaylarını görüntülemek istediğiniz kartınızı seçin. Sağ taraftaki İşlemler menüsünden Gelecek Dönem Taksitlerim'i tıklayın. Taksitlerinizin detayı ay bazında görüntülenecektir. Dilerseniz, incelemek istediğiz hesap özeti tarihine tıklayarak gerçekleştirdiğiniz taksitli işlemlerin taksit tutarı, taksit sayısı, kalan taksit tutarı gibi detaylarını da görüntüleyebilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR YUKARI
Yükleniyor...
Yükleniyor