Sıkça Sorulan Sorular

Yapı Kredi Mobil üzerinden başkasının benim için açtığı ek kartımla ilgili hangi işlemleri yapabilirim?

Yapı Kredi Mobil içerisindeki menülerden Kartlarım > Kart Yetkileri/ Talimatları ve Otomatik Ödeme adımlarını takip ederek başkası tarafından sizin için açılmış ek kartınıza dair güncel dönem işlemlerinizi takip edebilirsiniz. Ek kartınızın “İnternetten Alışveriş” veya “Talimatlı Alışveriş” yetkilerinin olup olmadığını aynı ekran üzerinden görüntüleyebilirsiniz. Yine kartınızın şifresini mobil bankacılık üzerinden güncelleyebilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Bireysel İhtiyaç Kredisi nedir?

Bireylerin, ticari amaçlar dışında eğitim, seyahat, evlilik, taşınma, alışveriş, beyaz eşya gibi her türlü ihtiyacını karşılamak için farklı vade seçenekleri ve çeşitli tutarlarda kullandığı kredi türüdür.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Kredi başvurusu nasıl yapılır?

Bireysel İhtiyaç Kredisine şube ile birlikte Bireysel İnternet Şubesi, Yapı Kredi Mobil, Müşteri İletişim Merkezi, Web ya da ATM kanallarından başvurabilirsiniz. Başvurunuz kısa süre içerisinde sonuçlanacaktır. Başvurunuzun olumlu sonuçlanması durumunda kredinizi anında kullanabilir ve hesabınıza aktarabilirsiniz.

Başvurunuzu SMS ile de hemen yapabilirsiniz. SMS ile ihtiyaç kredisi başvurusu yapmak için "Bireysel (boşluk) TCKN (boşluk) Aylık Geliriniz (boşluk) Doğum Tarihinizi (GGAAYYYY) yazıp 4411’e gönderebilirsiniz." (Örnek 1: Bireysel 12345678901 1000 01012000)

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Kredi başvuru durumumu nasıl sorgulayabilirim?

Şubelerimiz ya da Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak veya İnternet bankacılığı ve Yapı Kredi Mobil’den “Krediler” menüsünde “Başvuru İzleme” adımından kredi başvurularınızın değerlendirme sürecini takip ederek, başvurularınızın sonucu hakkında bilgi alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Bireysel İhtiyaç Kredisi için gerekli belgeler nelerdir?

  • Gelir Belgesi - Kredi başvurunuzun sonucuna göre gelir belgesi istenebilmektedir. Gelir belgesiz onaylanan krediler için belge teminine gerek bulunmamaktadır.
  • Emekli, kamu ve özel sektör çalışanı müşterilerimiz, e-Devlet’e giriş yaparak Emekli Aylık Bilgisi, Kamu E-bordro veya SGK Hizmet Dökümü gelir belgelerini temin edebilirler. e-Devlet şifresi bulunmayan müşterilerimiz, Yapı Kredi İnternet Şubesi üzerinden e-Devlet’e giriş yapabilirler. Ayrıca gelir belgeleri, Yapı Kredi Şubeleri’nde Sınırsız Bankacılık Köşeleri’nden çıktı alarak da temin edilebilir.
    • Kira geliri varsa tapu ve kira kontratı fotokopisi.
    • Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Kredimi ne zaman kullanmaya başlayabilirim?

İnternet bankacılığı, Yapı Kredi Mobil ve Müşteri İletişim Merkezi’nden yapılan başvurularınızda, başvuru sonucunuzun olumlu bulunması durumunda kredinizi anında kullanabilirsiniz. Şubelerimizden veya SMS, ATM ve WEB kanallarından başvurduğunuz onaylanmış başvurularınızı şubelerimizden kullanmanız gerekmektedir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Bireysel İhtiyaç Kredisi'nde maksimum kredi tutarı var mıdır?

Şubeden yapılan ihtiyaç kredisi başvurularında bir üst tutar bulunmamaktadır, İnternet bankacılığı, Yapı Kredi Mobil ve Müşteri İletişim Merkezi’nden yapılan başvurularda müşteriye özel bir üst tutar bulunmaktadır.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Vade sonunda hesap otomatik yenilenecek mi?

Hayır, hesap otomatik yenilenmez.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Hesap vadesinden önce kapatılabilir mi?

Hesap müşteri tarafından istenilen tarihte kapatılabilecektir. Hesap kapatıldığı takdirde mevcut bakiyesi ile vadesiz dönüş hesabına aktarılacaktır.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Açılamada belirtilen Tüketici Fiyat Endeks Rakamları arasındaki 3 veya 6 aylık fark nedir?

3 veya 6 aylık enflasyon oranını ifade etmektedir. Yapacağınız dönem ödemesi seçimine göre paranızın değerinin 3 veya 6 aylık dönemde korunmasını sağlar.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR