Nasıl Şifre Alınır?

Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi ve Yapı Kredi Mobil şifresi almak çok kolay!

Şahıs işletmesi sahipleri; Kurumsal İnternet Şubesi giriş ekranında yer alan “Şifre Al” ya da "Şifremi Unuttum" adımlarından hemen şifre oluşturarak internet ve mobil şubemize anında giriş yapabilirler. Şahıs işletmesi sahipleri haricindeki müşterilerimiz ise bankamızla çalıştıkları şubeden şifre alabilirler.

İnternet/mobil şubeyi Sistem Yöneticili olarak kullanıyorsanız; kendisi ile irtibata geçerek şifre yenileme sürecini başlatmasını isteyebilir ya da blokelenmiş şifrenizi hatırlamanız durumunda aktif edilmesini talep edebilirsiniz.

Firmanıza uygun çalışma modelini seçerek; birden fazla kullanıcı, değişik yetki seviyeleri ve onay mekanizmaları ile internet/mobil şubeyi kullanabilirsiniz.

Kullanıcılı Model Başvuru

Firmanızın internet/mobil şube kullanıcılarına ait tüm yetki, limit ve hesap tanımları başvuru formunda belirtilerek şubelerimiz aracılığı ile tamamlayabilirsiniz. Kullanıcı şifreleri firmanıza teslim edilerek kullanıcılar kendilerine tanımlanan bu yetki ve limitler çerçevesinde kullanmaya hemen başlayabilirler.

Sistem Yöneticili Model Başvuru

Tüm kullanıcı tanımlamalarının, firmanız adına bir ya da iki Sistem Yöneticisi tarafından dijital kanallar üzerinden yapıldığı internet/mobil şube modelidir.

Hem kolay ve hızlı hem de kontrolünüz altında!

Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi ve Yapı Kredi Mobil ile her kullanıcı tarafından gerçekleştirilen işlemler kolaylıkla izlenir, firma içinde işlemler hızla ve kolayca yapılırken güvenlik sorunları ortadan kalkar. Sistem Yöneticisi, isterse kendisini de kullanıcı olarak tanımlayarak internet/mobil şubede bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilir, diğer kullanıcıların hareketlerini izleyebilir.