Kurumsal Müşterilerimiz İçin

Bankamız Müşterisi Olanlar İçin Kurumsal Sesli Yanıt Sistemi Menüleri

Sesli yanıt sisteminin tamamını dinlemenize gerek kalmadan aşağıdaki menülerle dilediğiniz işlem grubuna hızlıca ulaşabilirsiniz.

  • 9.1 For Merchant Transactions Press 1
  • 9.2 For Account Transactions Press 2
  • 9.3 For Credit Card Transactions Press 3
  • 9.4 For İnternet Banking Support Press 4
  • 9.5 For Pin Services Press 5
  • 1.1 Provizyon Almak
  • 1.2 POS ve Ödeme Kaydedici Cihaz Hizmetlerimiz
  • 1.3 Self Servis World Uygulaması İle İlgili Sorularınız
  • 2.1 Hesap Bilgileriniz
  • 2.2 Yatırım, Hisse Senedi İşlemleriniz ve Piyasa Bilgileri
  • 2.3 Çek Sorgulama İşlemleri
  • 2.4 Diğer Bankacılık İşlemleri
  • 3.1 Son Dönem Hesap Özeti Bilgileriniz , Ödemeleriniz ve Ekstre Talepleriniz
  • 3.2 Limit ve Güncel Bakiye Bilgileriniz
  • 3.3 Kredi Kartı Hizmetlerimizden Faydalanmak ve Kartlarımız Hakkında Bilgi Almak
  • 3.4 Turkish Airlines Corporate Club Kart İşlemleri
  • 4.1 İnternet Bankacılığı Şifresi Hakkında Bilgi Almak
  • 4.2 İnternet Bankacılığı Destek Hattı
  • 4.3 Yapı Kredi Tek Şifre İşlemleri
  • 4.4 POSNET (E-Ticaret) Hattı
  • 4.5 Sim Kart Blokenizi Kaldırmak
  • 5.1 Kredi Kartı Şifre İşlemleriniz
  • 5.2 Banka Kartı Şifre İşlemleriniz
  • 5.3 Yapı Kredi Tek Şifre İşlemleri
  • 7.1 Beni Tanı Başvurusu
  • 7.2 Beni Tanı Numaralarınızı Güncellemek
  • 7.3 Beni Tanı Hizmetini İptal Etmek
  • 8.1 Kredi Kartı Başvurusu Yapmak ve Kart Çeşitlerimiz Hakkında Bilgi Almak
  • 8.2 Kredi Başvurusu ve Faiz Oranlarımız Hakkında Bilgi Almak
  • 8.3 Kredi Kartı ve Kredi Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 8.4 HGS Başvurusu Yapmak ve Mevcut Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak

Not: 8. menü sadece Gerçek Kişilerin Ticari İşletmeleri’ne sunulmuştur.