Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi

444 0 448 veya 0850 222 0 448 Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi ile şubeye gitmeden tüm bankacılık işlemlerinizi zahmetsiz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi her zaman size bir telefon kadar uzak. Türkiye’nin her yerinden 444 0 448 veya 0850 222 0 448’i arayarak Kurumsal Hesaplarınız/Kartlarınız, İnternet Bankacılığınız ve Üye işyeri bilgileriniz hakkında 7 gün 24 saat, konusunda uzman ekibimiz tarafından destek alabilirsiniz. Üstelik firma çalışanlarınıza istediğiniz hesap ve işlemler için istediğiniz yetkileri tanımlama özgürlüğü ile…

Hızlı ve Güvenli Bankacılık Hizmeti

Hızlı ve güvenli bankacılık hizmetlerinden faydalanabilmek için Tek Şifre (Yapı Kredi Kurumsal Mobil, Kurumsal İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi'nde kullanılan şifre), kart şifresi, Akıllı Bildirim veya kart bilgilerinizi tuşlayarak işlemlerine devam edebilirsiniz.

Bankamızda kayıtlı olmayan telefon numarasından arayan müşterilerimizden, kayıtlı cep telefonu numarasına SMS ile gönderilecek tek kullanımlık şifrenin doğrulanması istenecektir. Müşteri temsilcilerimizle gerçekleştirilecek işlemlerde;

Yapı Kredi Mobil kullanıcısı müşterilerimiz Akıllı Bildirim ile mobil uygulama üzerinden doğrulama yapabilecektir.

Cep telefonu numaranız güncel değilse Yapı Kredi Mobil'den, ATM'lerimizden ve şubelerimizden numaranızı güncelleyebilirsiniz.

Bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için yukarıda belirtilen doğrulama yöntemlerini kullanarak ya da Sesli Yanıt Sistemi üzerinden tuşlayacağınız bilgiler ile müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz. Bu bilgiler kullanılmadan yapılacak aramalarda sadece kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapabilir, ürünlerimiz ve uygulamalarımız hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi'nde Yetkileri ve Limitleri Nasıldır?

Firmanızda istediğiniz çalışanların firmanıza ait hangi hesaplardan hangi işlemleri hangi yetkilerde yapmasını istiyorsanız başvuru formunda belirtmeniz yeterli.

Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi'nde 3 tip yetki bulunuyor.

Tam Yetki: Tanımı olan kullanıcı, yetki verilen tüm işlemleri yapabilir.

Sorgulama Yetkisi: Tanımı olan kullanıcı, yetki verilen işlemler için sadece sorgulama yapabilir.

Yetki Yok: Tanımlı kullanıcı seçilen işlemleri gerçekleştiremeyecektir.

Belirtilen yetki seviyelerini çalışanlarınız için dilediğiniz işlemler için tanımlayabilirsiniz. Örneğin firma çalışanınız havale işlemlerini gerçekleştirebilirken, çalışanın yapabileceği EFT işlemlerini kısıtlayabilirsiniz.

Dilerseniz firma çalışanlarınız için belirlediğiniz hesaplar üzerinde havale, EFT gibi hangi işlemleri hangi limitler dâhilinde yapabileceğinizi de seçebilirsiniz. Örneğin firma çalışanınız havale için maksimum 50.000 TL işlem yapabilirken EFT için 30.000 TL işlem gerçekleştirebilir.

Nasıl Başvurabilirim?

Şirket yetkilisi/yetkiliniz çalıştığı şubeye uğrayarak istediği sayıda kullanıcı için, istediği yetki ve limitlerde Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi üyeliği başlatarak sunulan hizmetlerden hemen faydalanabilir.

Yurt dışı aramalarınızda Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi için +90 850 222 0 448 veya +90 444 0 448 numaralı telefonlardan bizlere ulaşabilirsiniz.

Nasıl Şifre Alabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi’nde işlem yapmak için öncelikle Tek Şifre almalısınız.

KOBİ müşterimiz ve şirket sahibi iseniz, aşağıdaki adımları izleyerek hızlı ve kolay bir şekilde Yapı Kredi Kurumsal Mobil, Kurumsal İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullanmak üzere Tek Şifrenizi belirleyebilir veya mevcut şifrenizi değiştirebilirsiniz:

  • Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi'ndeki "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
  • Yapı Kredi Kurumsal Mobil'de "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
  • Yapı Kredi ATM'lerindeki "Kullanıcı/Başvuru İşlemleri" menüsünden
  • 444 0 448 Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi'ni arayıp müşteri temsilcilerimizle görüşerek veya Sesli Yanıt Sistemi aracılığıyla
  • Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileriniz aracılığıyla

Tek Şifre işlemleri ile ilgili Yapı Kredi Şifre Merkezi'nden detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Kurumsal ve Ticari müşterilerimiz Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileri aracılığıyla Tek Şifrelerini edinebilirler. Mevcut şifre değişikliği;

  • Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi'ndeki "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
  • Yapı Kredi Kurumsal Mobil'de "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
  • Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileriniz aracılığıyla yapılabilmektedir.