Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Yapı Kredi olarak sürdürülebilir bir finansal başarının ancak yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı ile sağlanabileceğine inanırız. Bu nedenle Yapı Kredi'nin hem müşteri hem de çalışanlarımızın ilk tercihi olmasını sağlamak üzere kendimizi sürekli geliştiririz.

Yapı Kredi çalışanları;

  • Bu kurumda müşteriler için ve müşteriler sayesinde var olduğunu bilir.
  • Müşterilerin, kendilerini değerli hissetmek istediğini bilir.
  • Müşterileri tanımak, müşterilerin özelliklerini, ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için çaba gösterir.
  • Müşterileri her zaman dinlemeye hazırdır, sorunlarıyla ilgilenir ve çözüm için gerekli desteği verir.
  • Müşterileri tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir. Bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterir.
  • Banka tarafından alınan kararları gerekçeleri ile birlikte açıklar.
  • Müşterilerine tutabileceği sözler verir, dürüst ve açık iletişim kurar.
  • "Müşteri bilgilerinin gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet verir.
  • Müşterileri ile uzun vadeli, her iki taraf açısından da adil ve kazandıran bir ilişki kurmayı hedefler.
  • Sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, müşterinin Banka ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunar.
Müşteri Mennuniyet Yaklaşımımız