Teknik

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığını tüm web tarayıcıları ile kullanabilir miyim?

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığına tüm web tarayıcılarıyla ulaşım sağlanmaktadır.

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığını Türkçe karakterleri görüntüleyemiyorum. Ne yapmalıyım?

Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding" ‘i tıkladıktan sonra açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir.

Şifre giriş ekranında sanal klavye açılmıyor. Ne yapabilirim?

>Pop-up blocker kaynaklı sanal klavye açılmayabilir. Aşağıda belirtilen adımlardan Turn Off Pop-up Blocker (Açılır pencere engelleyiciyi kapa) seçilerek sanal klavyenin açılması sağlanabilir.

Ayrıca Yahoo, Google, MSN Toolbar gibi araçlarda bulunan pop-up bloke programları dekont penceresinin açılmasını engelleyebilir. Bilgisayarınızda bu ve benzeri programlar bilgisayarınızda bulunuyorsa pop-up engelleyicisini kapalı duruma getirdikten sonra deneme yapabilirsiniz.

Ana sayfa açılmıyor. Beyaz bir sayfa ile karşılaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Sayfanın açılmaması Geçici İnternet Dosyaları klasörünün dolu olmasından kaynaklanabilir. Geçici internet dosyalarının silinmesi için aşağıdaki adımları takip etmeniz gerekir:

İnternet Explorer için; Explorer barın en üstünde bulunan Araçlar (Tools) -> İnternet Seçenekleri (Internet Options) -> Genel (General)-> Geçici İnternet Dosyaları (Temporary Internet Files) -> Dosyaları Sil (Delete Files) butonunu tıklamanız gerekecektir.

Yapı Kredi Kurumsal Internet Bankacılığı ile ilgili sorunlarım için nereye danışabilirim?

Sorularınız için 444 0 448 / 0850 222 0 448 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak ve önce 4 sonra 1 tuşlayarak İnternet Şubesi Destek ekibimize ya da internet bankacılığı içerisinden Online Hizmet fonksiyonunu kullanarak müşteri temsilcilerimize ulaşabilir, tüm sorularınız için yardım alabilirsiniz.