İnternet Şubesi kullanıcı kodu ve şifreniz ile Mobil Şube’yi kullanabilirsiniz. İnternet/mobil Şube şifresi almak için hemen tıklayınız

Sıkça Sorulan Sorular

Mobil Bankacılık

Mobil Bankacılık nedir?

Yapı Kredi Mobil Bankacılık uygulamaları ile mobil cihazınızın marka ve modeli ne olursa olsun size uygun bir Mobil Bankacılık deneyimi sunuyoruz.

İster iPhone, iPad, iPod, Android, Blackberry, Windows Phone 8 ve Android Tablet cihazlarına özel hazırlanmış mobil bankacılık uygulamalarını cihazınıza indirerek, ister m.ykb.com adresini telefonunuzun internet tarayıcısına yazarak Mobil Bankacılık uygulamalarımızı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Yapı Kredi Mobil Bankacılık uygulamaları ile;

  • • Mobil Şube ile, dilediğiniz yer ve zamanda bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilir,
  • • Akıllı Cep ile, İnternet/Mobil şube giriş ve işlem onaylarında kullanılacak tek kullanımlık şifre üretebilir,
  • Bireysel kredi, fon, döviz hesaplama, faiz ve kur fiyatlarını takip etme gibi Finansal Hizmetlerden ve ürün - kampanya bilgilerine ulaşma, en yakın Yapı Kredi Şube ve ATM bilgilerine erişebilme gibi kolaylıklardan yararlanabilirsiniz.

Mobil Bankacılık uygulamalarından kimler faydalanabilir?

Yapı Kredi Mobil bankacılık uygulamaları içerisinde yer alan Finansal Hizmetlerden Yapı Kredi müşterisi olsun veya olmasın herkes faydalanabilirken; Mobil Şube ve Akıllı Cep hizmetlerini kullanabilmek için Yapı Kredi müşterisi olmak gerekmektedir.

Mobil Şube’den kimler faydalanabilir?

Bireysel İnternet Şubesi üyesi ve internete bağlanabilen cep telefonu veya tablet sahibi herkes Mobil Şube’den yararlanabilir ve bankacılık işlemlerini mobil cihazı üzerinden hiçbir zaman kısıtlaması olmaksızın kolayca yapabilir.

Mobil Şube şifresini nasıl alabilirim?

Mobil Şube’yi kullanabilmek için İnternet Şubesi’ne üye olmanız gerekmektedir. Bireysel İnternet Şubesi üyeleri, İnternet Şube kullanıcı adı ve şifreleriyle Mobil Şube’ye giriş yapabilirler.

Mobil Bankacılık'ta hangi hizmetleri alabilirim?

1. Mobil Şube İşlemleri

  • a. Varlıklarım

    b. Hesap İşlemleri

    • i. Hesaplarım/Yeni Hesap Aç

    • ii. Hesap Hareketleri

    • iii. IBAN Paylaş

  • c. Kredi Kartı İşlemleri

    • i. Kredi Kartlarım

    • ii. Güncel Dönem İşlemleri

    • iii. Hesap Özeti

    • iv. Borç Ödeme

    • v. Güncel Kart Bilgileri

    • vi. Worldpuan Bilgileri

    • vii. Sanal kart İşlemleri

  • d. Para Transferleri

    • i. Cebe Havale

      • 1. Cebe Havale

      • 2. Akıllı Rehber'den Cebe Havale

      • 3. Cebe Havale İzleme/İptal

    • ii. Havale

      • 1. Salla Yolla

      • 2. Hesaplarım Arası Havale

      • 3. Vadesiz Hesaptan Havale

      • 4. Kredi Kartımdan Havale

      • 5. Akıllı Rehber'den Havale

    • iii. EFT

      • 1. Vadesiz Hesaptan EFT

      • 2. Kredi Kartın'dan EFT

      • 3. Akıllı Rehber'den EFT

      • 4. Sorgulama - İptal

  • e. Akıllı Asistan

    f. Kredilerim

    • i. Kredilerim
    • ii. Kredi Şimdi
    • iii. Kredi Hesaplama
    • iv. Taksit Ödeme
    • v. Otomatik Ödeme Talimatı
    • iv. Başvuru Sorgulama

    g. Başvurular

    • i. Bireysel Emeklilik sistemi Başvurusu
    • ii. Kredi Şimdi Başvurusu
  • h. Yatırım İşlemleri

    • i. Döviz İşlemleri

      • 1. Döviz Bilgileri Görüntüleme

      • 2. Döviz Alış

      • 3. Döviz Satış

    • ii. Fon İşlemleri

      • 1. Fon Bilgileri Görüntüleme

      • 2. Fon Alış

      • 3. Fon Satış

    • iii. Vadeli Mevduat İşlemleri

      • 1. Vadeli Mevduat Bilgileri Görüntüleme

      • 2. Vadeli Mevduat Oranları

      • 3. Vadeli Mevduat Açma

      • 4. Vadeli Mevduat Kapama

  • i. Ödeme Merkezi

    • i. Fatura İşlemleri

      • 1. Anında Fatura Ödeme

      • 2. Akıllı Rehberden Fatura Ödeme

      • 3. Ödenmiş Fatura İptal

    • ii. Kredi Kartı Ödeme

      • 1. Borç Ödeme

      • 2. Başka Yapı kredi kartı Ödeme

      • 3. Başka Banka Kredi Kartı Ödeme

    • iii. Oyunlar

      • 1. Oyun Ödemeleri

    • vi. Hazır Kart TL Yükleme

      • 1. Vadesiz Hesaptan Hazırkart TL yükleme

      • 2. Kredi Kartından Hazırkart TL yükleme

  • j. 7 Günlük Ödeme Planı

  • k. Oyunlar

  • l. Cebe Havale

  • m. Akıllı Rehber

  • n. Bilgilerim

  • o. Güvenlik Ayarları

    • i. Şifre Değişikliği

    • ii. Yetki ve Limit Ayarları

    • iii. Hesap Kısıt Ayarları

    • iv. Zaman Ayarları

    • v. Tatil Ayarları

    • vi. Erişim Yetkileri

  • p. Geçmiş

2. Finansal Hizmetler

  • a. Hesaplama Araçları

    • i. Bireysel Kredi hesaplama

    • ii. Repo Hesaplama

    • iii. Mevduat faize Hesaplama

    • iv. Fon hesaplama

    • v. Esnek Hesaplama

    • vi. Döviz Hesaplama

  • b. Faiz ve Ücretler

    • i. Döviz kurları

    • ii. Bireysel Krediler

    • iii. Fon Fiyatları

    • iv.Vadeli Mevduat Faizleri

    • v.Repo Oranları

  • c. Bireysel Emeklilik Sistemi

  • d. Kredi Şimdi

  • e. Döviz Hesaplama

  • f. En Yakın Yapı Kredi

  • g. Borsa cepte /İMKB Bilgileri

  • h. Ürünler ve Kampanyalar

  • i. Facebook ve Twitter Paylaş

  • j. Yapı Kredi Telefon Bankacılığını arama kısayolu

Mobil Şube’den yaptığım işlemler için herhangi bir ek servis ya da komisyon bedeli ödeyecek miyim?

Mobil Şube'den yaptığınız işlemler için herhangi bir ek servis ya da komisyon bedeli ödemeniz gerekmeyecek.

Mobil Bankacılık kullanımınız için gereken internet bağlantısı, operatörünüz tarafından belirlenmiş data paketi tarifesinden ücretlendirilecektir.

Mobil Cihazıma uygulama yüklemeden mobil bankacılık işlemlerimi gerçekleştirebilir miyim?

Yapı Kredi Mobil Bankacılığı kullanabilmek için ister iPhone, iPad, Android, Blackberry, Windows Phone 8, Android Tablet cihazlarına uygun hazırlanan uygulamalardan birini indirebilir, ister uygulama indirmeden sadece mobil cihazınızın internet tarayıcısından m.ykb.com adresine girerek mobil internet üzerinden bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Yapı Kredi Mobil Bankacılık işlemleri ile ilgili nereye danışılabilirim?

Yapı Kredi Mobil Bankacılık ile ilgili sorularınız için 444 0 444 Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’nı arayıp, sırasıyla 4 ve 1’i tuşlayarak müşteri temsilcilerimizden yardım alabilirsiniz.

Yurtdışında Mobil Bankacılığı kullanabilir miyim?

Mobil Cihazınızdan internete bağlanabildiğiniz her yerde Yapı Kredi Mobil bankacılık uygulamalarından faydalanabilirsiniz.

Mobil Şube’de bankacılık işlemleri yaparken SMS ya da çağrı alırsam ne olur?

Mobil şube’de bankacılık işlemleri yaparken telefonunuza SMS ya da çağrı gelirse uygulama arka plana düşecek ve kısa bir süre daha çalışmaya devam edecektir. Belirlenen süre içerisinde uygulamaya tekrar dönülürse işlemlere devam edilebilir. Belirlenen sürede uygulamaya dönülmezse tekrar giriş yapılarak işlem yapılabilir.

Mobil Şube’de işlem limitleri nedir?

Yapı Kredi Mobil Şube işlem limitleri İnternet Şubesi işlem limitleriniz ile aynıdır. İnternet Şubesi işlem limitlerine buradan ulaşabilirsiniz. İnternet Şubesi Güvenlik Ayarları – Kullanım Ayarları adımlarını takip ederek işlem yetki ve limitlerinizi kendi tercihlerinize göre yeniden düzenleyebilirsiniz.

Akıllı Cep

Mobil Bankacılık uygulaması içerisinde yer alan Akıllı Cep’i nasıl kullanabilirim?

“Tek kullanımlık şifre” üretim uygulaması olan Akıllı Cep şimdi iPhone, iPad, Android, Blackberry, Windows Phone 8 ve Android Tablet için hazırlanmış Mobil Bankacılık uygulamarı ile entegre çalışıyor. Mobil Bankacılık uygulamalarının içerisindeki Akıllı Cep’i aktive ederek İnternet/Mobil Şube giriş ve işlem onaylarınız için tek kullanımlık şifre üretebilirsiniz. Mobil Şube giriş ve işlem onaylarında ise şifre üretmeye gerek kalmadan Akıllı Cep Pin’i kullanabiliriz.

3 Adımda Akıllı Cep Aktivasyonu için tıklayınız

  • 1. iPhone, iPad, Android, Blackberry, Windows Phone 8 ve Android Tablet cihazlarına özel hazırlanmış Mobil Bankacılık uygulamaları (bu uygulamalarımız içerisinde entegre Akıllı Cep bulunmaktadır) veya java uyumlu Akıllı Cep’i cihazınıza yükleyiniz.
  • 2. Daha önce mevcut bir Akıllı Cep’i olanlar 444 0 444 Yapı kredi Telefon Bankacılığı’nı arayıp önce 4 sonra 1'i tuşlayarak Mevcut Akıllı cep’inizi iptal ettirmeliler. Eğer ilk kez Akıllı Cep kullanmaya başlıyorsanız 2. Adımdan itibaren işlemleri takip edebilirsiniz.
  • 3. Bireysel İnternet Şubesi Güvenlik Ayarları – Akıllı Şifre menüsünden Akıllı Cep’e başvurunuz. Başvuru sırasında verilen Aktivasyon Kodu ve Seri numarası ile Akıllı Cep’inizi aktive ediniz.

Akıllı Cep uygulamasını AppStore, Android Market,Blackberry Market veya yukle.ykb.com adresinden indirdim. Kullanmaya başlamak için ne yapmam gerekiyor?

Yapı Kredi İnternet Şubesi’nde bulunan Güvenlik İşlemleri/Akıllı Şifre menüsünden Akıllı Cep’e başvurun. Cep telefonunuza gelen Güvenlik Kodu’nu kullanarak ve ekrandaki kurulum adımlarını izleyerek oluşturacağınız tek kullanımlık şifre ile Akıllı Cep’inizi aktive edin.

Akıllı cep ile nasıl şifre üretirim?

iPhone, iPad, Android, Blackberry, Windows Phone 8 ve Android Tablet cihazlarına uygun Mobil Bankacılık Uygulamasını ya da java uyumlu telefonunuza java Akıllı Cep uygulamasınımobil cihazınıza yükleme işlemlerini tamamladıktan sonra Tek Kullanımlık Şifre üretimine başlamak isterseniz:

  • 1. Mobil Bankacılık uygulaması içerisindeki Akıllı Cep veye java uyumlu Akıllı Cep uygulamasına giriniz,
  • 2. Mevcut menüden "Akıllı Şifre Oluştur" seçeneğini seçiniz,
  • 3. Ekrana gelen alana kurulum esnasında belirlediğiniz Akıllı Cep kullanıcı şifrenizi (PIN) giriniz,
  • 4. Şifre onayınızdan sonra Tek Kullanımlık Şifreniz ekranda görüntülenecektir,
  • 5. Sekiz haneli Tek Kullanımlık Şifreniz ile 40 saniye içerisinde İnternet Şubesi'ne giriş yapmanız gerekir. Aksi halde, oluşturduğunuz şifre süre bitiminde ekrandan kaybolacaktır.

Hem Akıllı cep, hem de Akıllı Anahtar Kullanabilir miyim?

Akıllı Anahtarınız varsa, Akıllı Cep sahibi olmak için Akıllı Anahtar üyeliğinizi iptal ettirmeniz gerekir.

Akıllı cep ile ürettiğim şifreyi kullanmazsam ne olur?

Art arda belirli sayıda şifre üretir ve bu şifreleri kullanmazsanız, eşleme hatası oluşur ve İnternet Şubesi'ne bir sonraki girişinizde güvenliğiniz gereği ‘hatalı şifre' uyarısı alırsınız. Bu hatanın düzeltilmesi ve Akıllı Cep sisteminin kullanıma yeniden açılabilmesi için; Bireysel İnternet Şubesi için 444 0 444 / 4, Kurumsal İnternet Şubesi için 444 0 448 / 4’ü tuşlayarak İnternet Şubesi Destek Hattı müşteri temsilcilerimize danışabilirsiniz.

Uygulama silindi. Yeniden kullanabilir miyim?

Öncelikle 444 0 444 numaralı Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’nı arayarak mevcut Akıllı Cep’inizi iptal edin. Ardından Yapı Kredi İnternet Şubesi’nden yeniden cep telefonu modelinize uygun Akıllı Cep başvurusunda bulunun. Akıllı Cep uygulamasını AppStore, Android ve Blackberry Market’tlerin yanı sıra, başvuru sırasında size gönderilecek SMS mesajda yer alan link veya yukle.ykb.com adresinden indirerek kurabilir ve aktivasyon işlemlerini yaparak kullanmaya başlayabilirsiniz.

Tekrar aktivasyon için ne yapmam gerekiyor?

Akıllı Cep’inizi iptal ettirdikten sonra uygulamayı tekrar aktif duruma getirmek için uygulamayı cep telefonunuzdan silmeye gerek olmadan İnternet Şubesi’nden Akıllı Cep’e tekrar başvurun. Ardından Akıllı Cep uygulamasındaki Akıllı Cep Aktivasyon menüsünden Akıllı Cep’inizi tekrar aktif hale getirmeniz yeterlidir.

Akıllı Cep Pin kodumu unuttum. Ne yapmam gerek?

Akıllı Cep uygulamasını 444 0 444 numaralı Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’ndan iptal etmeniz ardından Yapı Kredi İnternet Şubesi’ndeki Güvenlik İşlemleri/Akıllı Şifre menüsünden tekrar başvuruda bulunmanız gerekmektedir.

  • Telefon

  • Tablet

  • Mobil İnternet