Güvenlik Ürünleri

Güvenlik Ürünleri ile İlgili En Sık Sorulan Sorular

Kurumsal İnternet/Mobil Şube üyesiyim, SIM kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Kurumsal İnternet/Mobil Şube’de de Akıllı SMS kullanımınız blokelenmektedir. Blokenizi şubenize başvurarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Bireysel İnternet/Mobil Şube üyesiyim, sim kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Akıllı SMS ve 3 Boyutlu Güvenlik (3D Secure) kullanımınız blokelenmektedir. Akıllı SMS blokenizi en yakın Yapı Kredi ATM’sinden 7 gün içinde “Kullanıcı İşlemleri / İnternet - Mobil Şube Değişiklik Onaylama” adımından veya 444 0444 Telefon Bankacılığı’nı arayarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Akıllı SMS numara değişikliği nasıl yapılır?

Akıllı SMS'te kayıtlı numaranız halen aktif ise İnternet Şubesi'ne giriş yaptıktan sonra Ayarlarım/Akıllı Şifre İşlemlerim/Akıllı SMS/Akıllı SMS no değişikliği menüsünde mevcut numaraya gelecek olan onay şifresi ile ya da ATM onayı ile değişiklik yapabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Sim Kartımı değiştirdim, ne yapmalıyım?

SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için Akıllı SMS kullanımınız blokelenmektedir. Blokenizi Bireysel İnternet Şubesi için 444 0 444 / 0850 222 0 444 nolu telefonu, Kurumsal İnternet Şubesi için 444 0 448 / 0850 222 0 448 nolu telefonu arayarak ya da şubenize başvurarak kaldırabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Mobil İmza ile Yapı Kredi İnternet Şubesi şifre giriş ekranında/işlem sırasında hata alıyorum. Ne yapmalıyım?

Şu an için sadece Turkcell Mobil imza desteklenmektedir. Turkcell Mobil İmza telefonunuzun SMS alıp gönderebildiği, Turkcell kapsama alanındaki her yerde çalışacaktır. Eğer kapsama alanı içindeyseniz lütfen telefonunuzu kapatıp tekrar açınız. Problem devam ediyorsa, imzalama mesajı telefonunuza ulaşmıyor veya imzalama işlemini gerçekleştirdiğiniz halde imzaya ilişkin bir hata mesajı alıyorsanız 444 0 532 ya da 444 0 535 numaralı Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayınız. Eğer aldığınız hata mesajı bankacılık işleminiz ile ilgili ve Bireysel İnternet Şubesi’ni kullanıyorsanız 444 0 444 / 0850 222 0 444 - 4, Kurumsal İnternet Şubesi için ise 444 0 448 / 0850 222 0 448 - 4 Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’na başvurabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Ön başvurusunu Yapı Kredi Bankası dışındaki bankalardan veya noterden yaptığım Mobil İmza'mı Yapı Kredi Bireysel İnternet Şubesi’nde de kullanabilir miyim?

Evet, kullanabilirsiniz. Mobil İmza'yı Yapı Kredi Bireysel İnternet Şubesi’nde kullanabilmeniz için İnternet Şubesi’ne girişinizin ardından Ayarlarım/Akıllı Şifre İşlemlerim/Turkcell Mobil İmza/Mobil İmzam Var menüsünden Mobil İmza'nızı aktive etmeniz yeterlidir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Mobil İmza’yı hangi telefon ve GSM operatörleri ile kullanabilirim?

Mobil İmza, sim kartı SimPlus128 olan Turkcell hatlı hemen her marka cep telefonunda* çalışmaktadır.

*Yapılan testlere göre sadece, Samsung N500, R220, N620 modellerinde mobil imza aktivasyonu yapılamamakta ancak başka bir telefon modelinde aktivasyon gerçekleştirilirse mobil imza kullanılabilmektedir. Ayrıca Samsung i750 modelinde, Nokia 6110, 5110, Motorola MPX220, Panasonic GD90 ve Sony Erricsson P800, P900, P910i modellerinde mobil imza çalışmamaktadır. Bunlar dışında Turkcell onaylı diğer telefon modellerinde bu güne kadar bir problem tespit edilmemiştir.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Akıllı Şifre kullanıyorum, Mobil İmza’ya başvurabilir miyim?

Evet, Akıllı SMS kullanıyorsanız Turkcell Mobil İmza başvurusu ve aktivasyonu sonrasında bu ürünümüzü Turkcell Mobil İmza ile kullanmaya devam edebileceksiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Nitelikli Elektronik Sertifika nedir?

Nitelikli Elektronik Sertifika, imza sahibinin bilgilerini içerisinde barındıran ve atılmış olan elektronik imzayı doğrulayan, 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu ile yasallaşmış elektronik kimlik kartınızdır.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR

Yurtdışına çıktığımda Akıllı SMS kullanmaya devam edebilir miyim?

GSM operatörlerinin kendi aralarında yaptıkları anlaşmalara bağlı olarak bazı ülkelere SMS gönderimi mümkün olmamaktadır.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu? EVET HAYIR